










Przelew na konto bankowe – płatności dokonać możesz wypełniając druk służący do zapłaty należności w banku, na poczcie lub zlecić przelew drogą elektroniczną. Realizacja zamówienia następuje po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe, zazwyczaj w ciągu 1-3 dni od zlecenia przelewu na dane:
Pekao SA: 19 1240 3608 1111 0010 7680 6525
TATTOOLINE Fryderyk Wawryk
ul. Wiedeńska 5G/15
66-400 Gorzów Wielkopolski
W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia.
Szybka Płatności Shoper (Blue Media) płatność elektroniczna - przelew lub karta płatnicza. Płatność otrzymujemy w ciągu kilku minut. Dane dotyczące numeru karty płatniczej i rachunku bankowego klienta nie są nam znane. Autoryzacja elektronicznych form płatności odbywa się na stronach banków lub serwisu Blue Media.
Płatność przy odbiorze - kurier dostarczy Ci towar i pobierze od Ciebie wartość zamówienia. W przypadku zamówienia z dostawą do Paczkomatu płatności dokonasz kartą w wybranym przez Ciebie Paczkomacie.
Raty Online mRaty – wybierając sposób płatność Raty Online pamiętaj o tym, że aby otrzymać pozytywną opinię ratalną, mBank poprosi Cię o samodzielne wypełnienie wniosku online. Aby sprawnie i samodzielnie przejść przez proces składania wniosku ratalnego przygotuj:
• dowód osobisty;
• dane zakładu pracy tj. adres, numer telefonu, oraz datę zatrudnienia;
• informację o osiąganym dochodzie netto.



