Promocje
Igły do tatuażu 11M - MAGNUM
Igły do tatuażu 11M - MAGNUM
1,20 zł 0,90 zł
szt.
Chusteczki do dezynfekcji rąk i powierzchni 50szt.
Chusteczki do dezynfekcji rąk i powierzchni 50szt.
24,99 zł 21,99 zł
szt.
Skin Project 100ml  Aftercare Spray
Skin Project 100ml Aftercare Spray
45,00 zł 40,00 zł
szt.
Masło do tatuażu i pielęgnacji NEBA 50ml
Masło do tatuażu i pielęgnacji NEBA 50ml
29,99 zł 25,00 zł
szt.
Wazelina Biała medyczna - WHITE VASELINE 1Kg
Wazelina Biała medyczna - WHITE VASELINE 1Kg
35,00 zł 32,99 zł
szt.
Producenci
Reklamacje

 

WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI

 

………………………., ……………………………….

………………………………………….........

      (imię i nazwisko Klienta)

………………………………………............

…………………………………………..........

(adres Klienta do korespondencji)

…………………………………………...........

  (numer telefonu do kontaktu)

Fryderyk Wawryk

TATTOOLINE Fryderyk Wawryk

Wiedeńska 5G/15

66-400 Gorzów Wielkopolski

biuro@tattooline.pl

REKLAMACJA

 

Oświadczam, że zgłaszam reklamację w sprawie umowy sprzedaży, zawartej w dniu ………………………………………… i dotyczącej zakupu następującego towaru:

1) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………,

2) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………,

3) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………

 

Powyżej wskazany towar jest wadliwy, ponieważ 

......................................................................................................................................

......................................................................................................................................

Do niniejszej reklamacji załączam / nie załączam* fotografie obrazujące ww. wadliwość towaru.

Powyżej opisana niezgodność towaru z umową jest istotna / nieistotna*.

W związku z powyższym, w razie uznania reklamacji, żądam**:

1) przedstawienia przez Panią/Pana* propozycji w zakresie usunięcia wady albo

2) żądam wymiany towaru na nowy albo

3) zamiast wymiany rzeczy żądam usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Panią/Pana*. Przyjmuję do wiadomości, że przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru bez wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby mnie inny sposób zaspokojenia;

4) ..................................................................................................................................

5) ..................................................................................................................................

6) ..................................................................................................................................

7) ..................................................................................................................................

 

 

                  .......……………………………………………

(imię, nazwisko i podpis Klienta)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl