

WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI
………………………., ……………………………….
………………………………………….........
(imię i nazwisko Klienta)
………………………………………............
…………………………………………..........
(adres Klienta do korespondencji)
…………………………………………...........
(numer telefonu do kontaktu)
Fryderyk Wawryk
TATTOOLINE Fryderyk Wawryk
Wiedeńska 5G/15
66-400 Gorzów Wielkopolski
REKLAMACJA
Oświadczam, że zgłaszam reklamację w sprawie umowy sprzedaży, zawartej w dniu ………………………………………… i dotyczącej zakupu następującego towaru:
1) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………,
2) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………,
3) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………
Powyżej wskazany towar jest wadliwy, ponieważ
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
Do niniejszej reklamacji załączam / nie załączam* fotografie obrazujące ww. wadliwość towaru.
Powyżej opisana niezgodność towaru z umową jest istotna / nieistotna*.
W związku z powyższym, w razie uznania reklamacji, żądam**:
1) przedstawienia przez Panią/Pana* propozycji w zakresie usunięcia wady albo
2) żądam wymiany towaru na nowy albo
3) zamiast wymiany rzeczy żądam usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Panią/Pana*. Przyjmuję do wiadomości, że przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru bez wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby mnie inny sposób zaspokojenia;
4) ..................................................................................................................................
5) ..................................................................................................................................
6) ..................................................................................................................................
7) ..................................................................................................................................
.......……………………………………………
(imię, nazwisko i podpis Klienta)


